SK Tlustice - Chlumec 1-1 (0-1)

26.05.2013 12:42

K předposlednímu domácímu utkání k nám přijel Chlumec. V tabulce byl 5 bodů za námi a v posledním kole porazil Nižbor.

Absence: René Eichenmann, Michal Říha, Standa Souček

Sestava:

    minuty góly
Brankář Jirka Červenka 90 0
Obrana Petr Novák 90 0
Obrana Jirka Keckstein 90 0
Obrana Pavel Ungr 90 0
Obrana Ondra Šoch 90 0
Záloha Ondra Bartoš 90 0
Záloha Michal Škvára 70 0
Záloha Standa Bogdanov 90 1
Záloha Martin Jelen 90 0
Útok Pavel Bláha 90 0
Útok Honza Ungr 90 0
Střídání Tomáš Dumský 20 0

 

Úvod utkání se nám příliš nepovedl. Již ve 4. minutě jsme inkasovali. Centr z trestného kopu prošel přes několik našich i hostujících hráčů až se odrazil na hranici malého vápna k hostujícímu záložníkovi, který vystřelil. Paci ještě střelu dokázal vytlačit, ale i přesto, že jsme na malém vápně byli ve 4 proti 1 hostujícímu hráči, míč se odrazil k němu. Pak už to nebyla žádná velká dřina. 0-1 pro Chlumec. Po zbytek poločasu se nepředváděl příliš pěkný fotbal. Bylo to dosti nervózní utkání (i když nebylo proč, jelikož oba týmy hrály de facto o nic, ale přeci jen nikdo nechce prohrát). Za zmínku stojí pouze střela Chlumce po naší zbytečné ztrátě ve středu hřiště. Paci si ale počkal a projektil vytěsnil. My měli zase největší šanci cca ve 40. minutě. Kopali jsme roh, který hosté vykopli na hranici velkého vápna. Fery míč hned vrátil. Ten se snesl až k Dědkovi, který hlavou jen těsně minul bránu. Poločas skončil 0-1 pro hosty.

 

Druhý poločas byl z naší strany už lepší. Chlumec měl sice z počátku mírnou územní převahu, ale nedokázal z toho nic závažnějšího vytvořit. První šanci na vyrování měl znovu Jirka Keckstein. Žebro s Ondrou Bartošem zahráli nacvičený signál (chodim na tréninky celkem pravidelně, ale nikdy jsem je to nacvičovat neviděl). Bárt odcentroval šajtlovským stylem a la "Limberský". Před bránou byli najednou Martin Jelen a již zmiňovaný Jirka Keckstein. Ten měl k míči blíž a hlavou se ho snažil poslat do protipohybu brankáře. Ten ale míč dokázal vyrazit. O několik minut později jsme se ale dočkali. Rychlý brejk po získaném míči táhnul Pavel Bláha. Když byl na hranici vápna, všimnul si mé maličkosti, jak stojím po 50 metrovém sprintu sám přímo ve středu vápna. Poslal přihrávku přesně do kroku. V tu chvíli se mi v hlavě promítl celý život. Přemýšlel jsem, mám to dát gólmanovi do protipohybu? Ne, na to jsem moc blízko. Mám to dát po zemi podél gólmana? Ne, to by mi mohl vyčapat. Nezbylo tedy nic jiného, než míč zavěsit podél gólmana do šibenice. No a protože jsem dobrý fotbalista, samozřejmě se mi to povedlo :) 65. minuta 1-1.   

Do konce zápasu jsme se snažili o vstřelení dalšího gólu a měli jsme více ze hry. Hosté chodili do rychlých brejků, které táhnul hlavně hráč s číslem 9 (dobrý fotbalista, dělal nám dost problémy). Nic ale nebylo nikterak vážné. Na naší straně jsme měli 2 velké šance. Po získaném balonu jsme vyrazili vpřed, přihrál jsem Pavlu Bláhovi, který chtěl vzít osud zápasu na svá bedra. Byl zcela sám na velkém vápně, ale střela nevyšla. V 90. minutě jsem měl další šanci já, ale to bych musel ve vápně lépe trefit padající míč. Poslední šanci měli hosté, ale trestný kop skončil nad brankou.

Remíza asi spravedlivá. Nikdo neměl takovou převahu, aby si zvítězit zasloužil. Příště do Oseka.

 

Sportu zdar

 

Standa B.ml.